achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

donderdag 1 november 2012

Een kinderkaart

Hallo lieve blogvriendinnen,

Ja eindelijk weer eens een kaartje van mij en ik moet zeggen dat het best wel weer even wennen was maar het is gelukt!

Ik zou afgelopen woensdag naar Wil gaan om te knutselen maar mijn man was nogal ziek vanwege een urineweg infectie en dus ben ik thuis gebleven want anders had ik toch niet met rust bij Wil gezeten. Hij bleef maar koorts houden ondanks een antibiotica kuur dus vandaag maar weer even terug naar de dokter en nu blijkt dat hij een prostaat ontsteking heeft dus weer andere medicijnen, nou hopelijk gaat het nu de goede kant op want we zijn al bijna 10 dagen aan het tobben. Maar even over mijn kaartje...........

Ik had dit plaatje al gekleurd  vóór ik op vakantie ging en dus was het niet zoveel werk om het af te maken. Ik heb deze kinderkaart gemaakt voor mijn voorraad, er zijn nogal wat kleine kindertjes in de familie. Ik heb het allemaal lekker kleurig gemaakt en de balonnen en de schoenen van de clown met stickles bewerkt, verder wat steentjes, lintjes en knoopjes dus vrij simpel. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar alle reacties.

Ik wens jullie een fijne avond en hopelijk tot gauw.
lieve groetjes Jopie

28 opmerkingen:

Irene zei

Vrolijke kaart Jopie en heel veel beterschap voor je man!!!

xx Irene

heidy zei

Wat een leuk kaartje Jopie en hoop dat de nieuwe medicijnen hun werk doen!
Groetjes Heidy

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk Kaartje Jopie.
Echt geweldig..
Heel veel beterschap voor Je Man gewenst.

Gr Leny Hempen

Cards en Box bij Lady M zei

hoi jopie vrolijk kaartje echt iets voor kinderen je wordt er blij van beterschap gewenst voor je man groetjes maartje

Summer-design zei

Wat een leuk kinderkaartje!
Dat lappenmandgebeuren is nooit leuk ...wens je man veel beterschap!

Gr, Wietske

Heleen zei

Hoi Jopie,
Je kaartje is echt prachtig. Gaaf zo met al die vrolijke, felle kleurtjes. Fijne avond en heel veel beterschap met je man.
Lieve groetjes, Heleen

Colinda zei

Een gezellig kaartje met vrolijke kleurtjes!!! Hopelijk gaat het snel beter met je man. Een fijne avond, Colinda

creacora zei

Harstikke leuke kaart Jopie en voorraad ja die heb je soms nodig he ,

Sterkte met je man !!! hopen dat het gauw beter gaat !!

Groetjes Cora

cristel zei

nou Jopie ik vindt hem echt schitterend en een mooie digi kortom een prachtige kaart hoor
grtjs

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Christine zei

Tof kaartje Jopie en hopelijk is je man nu gauw wat beter!
Liefs
Christine

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje Jopie. Beterschap voor je man, hoop dat hij snel weer opknapt. Groetjes Karin

KarinsArtScrap zei

een super leuke en vrolijke kaart jopie.

groetjes karin

nicolet zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje Jopie!
Groejtes Nicolet

Unknown zei

Een heerlijk vrolijk en mooi kaartje Jopie.
Ook veel beterschap met je man!

Babette zei

Wat vervelend dat je man ziek is, hoop dat hij gauw opknapt.
Je kaartje is erg leuk, lekker vrolijk.
Groetjes Babette

Richtsje zei

Een heerlijk vrolijk kinderkaartje heb je ervan gemaakt Jopie! Inderdaad dan nu maar hopen dat de medicijnen aanslaan, beterschap voor je man!

Groetjes Richtje

Elise zei

Fijn je weer in blogland te zien! Je hebt een prachtige kaart gemaakt!! Mooie vrolijke kleurtjes.
Veel beterschap daar!
Groetjes Elise

Marianne zei

Leuk kaartje is dit.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Wat een schitterend vrolijk kaartje heb je gemaakt Jopie, ik vind hem super geworden. Heel veel sterkte met je man, ik hoop dat hij snel weer beter is.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Wat een leuke kinderkaart! Die ballonnen zijn geweldig ingekleurd!
Sterkte en beterschap voor je man!!

GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Jopie,
Wat een lief, vrolijk kaartje heb je gemaakt..het plezier spat er vanaf.. Wens je man heel veel beterschap..groetjes Ans

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
heel veel sterkte voor je man en jou!
Je kaartje is prachtig zo fris ingekleurd!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

Hele leuke vrolijke kaart.
Van harte beterschap met je man.

Wil zei

Hoi lieve Zus,
Je kaartje is weer super hoor. Lekker vrolijk al die kleurtjes.
Gezellig hoor vanavond lekker knutselen heb er best wel weer zin in.
Dikke kus je zusje Wil

Wil zei

Hoi lieve Zus,
Je kaartje is weer super hoor. Lekker vrolijk al die kleurtjes.
Gezellig hoor vanavond lekker knutselen heb er best wel weer zin in.
Dikke kus je zusje Wil

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Maia zei

O, ik schaamde me want ik zag je reaktie bij Ger-Janne en dacht oeps dat blog heb ik al lang niet meer bezocht!
Ik heb er nu al heel vel bij gelezen maar gelukkig waren jullie heerlijk lang in Het schitterende Oostenrijk zodat ik niet heel veel gemist heb.
Ik hoop dat het inmiddels ook weer de goede kant op gaat met je man want zo lang tobben is zeer frustrerend daar weet ik inmiddels alles van .
Prachtig kaartje met mooie kleuren zie ik in deze post!
Enne 70 is tegenwoordig helemaal nog niet oud hoor, zeker niet als je gezellig zo bezig kunt blijven samen metje zus.
Ik ben nog maar heel weinig ( staand) aan de srap en heb nog wat verjaardagen in te halen , het gaat hier nog wat traag omdat ik het huishouden ook al een jaar niet heb kunnen doen dus pfff elke dag een beetje dat gaat.
Lief dat je een give away gaat doen hoor!
Ik kijk nog of het er van komt.
Fijne avond
Lieve groet Maia