achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

vrijdag 16 november 2012

Kerstkaart nr. 3

Hallo lieve volgers,

Dit is mijn 3e kerstkaart  maar we komen er wel. Ik wil allereerst mijn nieuwe volger Nellie een warm welkom heten en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ook kreeg ik gisteren mijn gewonnen candy binnen Greet nog hartelijk bedankt hiervoor.

Dit is mijn kaart en er is niet zoveel over te vertellen DP papier, kerstboompjes, een ster met parel een bloem en 2 d.blauw lintjes. De stempel heb ik weer ingekleurd met copics en wat stickles op de bontrandjes,  ik vind dit zo'n leuke Tilda.




Gisterenavond heb ik nog een hele tijd naar alle nieuwe kaarten gekeken en gereageerd maar dat neemt zoveel tijd in beslag dat ik niet iedereen kan bezoeken maar ik doe mijn best.

Dit was het weer voor vandaag, vanavond gaan we met de familie mijn verjaardag vieren in een restaurant hier in de buurt. Omdat het een probleem was om iedereen bij elkaar te krijgen moest het wat eerder maar het heeft ook weer een voordeel krijg ik lekker vroeg mijn cadeautjes haha.

Ik wens iedereen nog een fijne dag verder en tot de volgende blog.
groetjes Jopie

35 opmerkingen:

anniek zei

wat een leuk kaartje groetjes Anniek

jolanda zei

mooi lief kaartje

Wilma zei

Hallo Jopie,
Wat een GEZELLIG MOOI kerstkaartje is dit ☺☺☺ en Tilda is inderdaad een LIEFFIE.
Heel veel PLEZIER vanavond en GENIET ervan.
Liefs Wilma

Unknown zei

Echt een heel lief en leuk kaartje Jopie!

Bep zei

Hoi Jopie,

Dat bloggen neemt zeker veel tijd in beslag maar je kerstkaarten zijn super zeg, en ik wil je alvast veel plezier toe wensen vanavond.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

Heleen zei

Wat een prachtige kaart Jopie!
Lieve groetjes, Heleen

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes Marian

Joke de Wit zei

Ik vind hem mooi Jopie,ook zo mooi ingekleurd heel veel plezier vanavond.Groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Dat bloggen kost inderdaad veel tijd, Groetjes Margreet

Bea zei

Een heel mooi kaartje Jopie, fijne en gezellige avond met je familie...

groetjes Bea.

Sonia zei

Fabulous card dear friend^_^
Happy weekend^_^
Hugs,
Sonia

corryskaart zei

Hoi Jopie
Nou je gaat lekker met je kerstkaarten,weer zo lieffie klaar en wens je een gezellige avond met lekker eten en veel plezier
Fijn weekend en groetjes van corry

cristel zei

oh zo een lief kerstkaartje echt wel
grtjs

Wil zei

Veel plezier en je kaartje is weer hartstikke leuk.

Groeten WIL

Sieta zei

Zo Jopie, jij hebt er de vaart in zeg.
Het zijn alle drie geweldig mooie kerstkaarten geworden.

Liefs, Sieta

heidy zei

PPrachtig kaartje Jopie!!
Groetjes Heidy

Marjan zei

Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt, flink gewerkt! Succes met de rest, altijd weer veel werk.

Irene zei

Ik hoor Tilda bijna zingen Jopie, schattige kaart! heel veel plezier vanavond, lekker genieten van het etentje en je cadeautjes!

Liefs, Irene

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en je stempel is super ingekleurd!! Hopelijk heb je een gezellige avond gehad met je familie en ben je lekker verwent!
Fijn weekend,
Groetjes Elise

Mieke zei

Heel mooi! Leuk met al die glitter :-)

Babette zei

Wat een leuke kerstkaart.
Hoop dat je een leuk etentje hebt gehad met mooie cadeautjes.
Groetjes Babette

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Jopie, ik vind hem super. Hoop dat je genoten hebt tijdens je etentje en dat ze je goed verwend hebben.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Jopie,

heel mooi dit kaartje! Ik hou wel van blauw voor de winter!! En zie eens, als je dit tempo volhoudt dan kom je er wel!!

GerJanne

Willy's creations zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Marianne zei

Prachtig kaartje weer Jopie.
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Jopie.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kerstkaart!
Een fijn weekend en ik hoop dat je gisteren een gezellige etentje hebt gehad! groetjes, Marlies

Marianne Reijgersberg zei

Ik vind het een heel mooi kerstkaartje geworden. Houd wel van blauw in de winter.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Marianne

Joke zei

Leuke kerstkaart Jopie veel plezier vanavond.
groetjes Joke

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Jopie.
Echt super lief.
Alvast een hele fijne verjaardag gewenst.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Mieke'S zei

Heel lief kaartje!
Groetjes Mieke'S

Cards en Box bij Lady M zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cards en Box bij Lady M zei

hoi jopie er ging wat niet goed dus nog maar een keer het kaartje vind ik erg mooi ik hoop dat je een fijne avond heb gehad groetjes maartje

Kim zei

Wat een schatje!

Groetjes Kim

Louise zei

Lief Kerstkaartje Jopie. Hoop dat je een gezellige avond hebt gehad!.

gr.
LOuise