achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

dinsdag 30 augustus 2011

kerstkaartje

Goedemiddag lieve bloggers,

Allereerst wil ik de nieuwkomers van harte welkom heten en ik vind het geweldig leuk dat jullie mijn blog willen volgen dat vind ik super leuk en iedereen bedankt die op mijn vorige doosjes/kaart heeft gereageerd, geweldig allemaal.

Ik heb een kerstkaartje gemaakt daar ben ik nog niet zo erg ver mee dus het wordt tijd om daar ook eens aan te gaan denken maar ik heb nog zoveel andere leuke dingen die ik wil maken, maar oke dit is een beginnetje.
Laat me even weten wat jullie er van vinden dat hoor ik graag.

Fijne dag verder en groetjes
Jopie



38 opmerkingen:

Esther zei

Schattig kaartje geworden.
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Esther

Elise zei

Prachtig kaartje Jopie! Wat een mooie designables!!
Groetjes Elise

GerJanne zei

Hoi Jopie,

ik vind het een prachtige kaart. Maar als je er een heleboel moet, lijkt het me knap bewerkelijk!!
Groetjes,

GerJanne

petra,s cards zei

super mooie kerstkaart!!
xx petra

corryskaart zei

hoi jopie
wat een leuke en mooie kerstkaart en vooral dat borduur en de glitters vind ik te gek!
groetjes van corry

Ria zei

een hele mooie kerstkaart !!!!

groetjes Ria S.

Tinie zei

Wat een leuk modelletje!!! Het is een schitterende kaart geworden!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Jopie,
Als dit een beginnetje is.....dan staat ons nog heel wat te wachten, want deze kaart is GEWELDIG MOOI.
Liefs Wilma

Noriko zei

Hoi jopie.

Wat een enig modelletje.
Mooi embos en borduurwerk.
En wat een schattig plaatje.
ZIet er super mooi uit.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi jopie

Weet je wat ik van je kaart vind.
Echt een SCHATJE.
Je heb hem super leuk en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Marianne zei

Wat een pracht kaart heb je gemaakt.
Vind hem werkelijk schitterend.
Alles klopt aan het plaatje
Groetjes Marianne

Angela zei

WOW Jopie wat een prachtige kerst kaartje en het kerst plaatje is schattige.

Groetjes Angela

Thea zei

Prachtig kaartje Jopie, ik heb er ook nog maar een stuk of 8. Maar de zin om kerstkaartjes te maken begint wel te komen.

Groetjes Thea

Jeni zei

Jopie, this is so sweet! Love this fold and beautiful coloring. ~jeni :)

Christine zei

Ik vind het een heel leuk kaartje geworden met een schattig plaatje!
Liefs
Christine

Sieta zei

Hoi Jopie,
je kerstkaart is prachtig geworden.

Lieve groetjes Sieta

Irene zei

Als dit nog maar het begin is, kijk ik uit naar de rest Jopie! Ik neem aan dat ze niet allemaal van prachtig borduurwerk voorzien zullen zijn want dan kom je vast tijd te kort!

Groetjes, Irene

Summer-design zei

Wat een juweeltje Jopie!
Nou op naar de volgende kerstkaart.

Gr, Wietske

Lia zei

Schitterende mooie kaart is dit, heel lief plaatje,

groetjes Lia

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje en het plaatje is fantasties.GRoetjes Joke

Unknown zei

Wat een enig model en wat leuk met borduren ik vind hem prachtig

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart jopie, geweldig mooi gemaakt en geborduurd.

groetjes karin

Margo zei

Wat een prachtig kaartje Jopie !
Liefs
Margo

Louise zei

Schitterend kaartje Jopie!.

gr.Louise

Bep zei

Hoi Jopie,

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en z'n leuk stempeltje gebruikt super.

Gr...Bep

Cobie zei

Wat een schitterende kaart, Jopie!!!

Groetjes Cobie

Marianne Reijgersberg zei

Wat een ontzettend mooie kerstkaart is dit geworden. Wat een prachtige layout en het afdrukje is zo lief. Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marianne

Martha zei

Hoi hoi Jopie...
wat mooi dit kaartje voor de kerst,
heb je het handmatig uitgesneden?
Groetjes van Daatje

Christa zei

Hele mooie en lieve kerstkaart is dit , Jopie !! Creatieve groetjes van Christa.

arjette zei

Ooohh wat een schitterend kaartje zeg!!! Héél mooi!!

gr. arjette.

Maia zei

Heel mooi apart modelletje!
Prachtig die stempel en weer zulke mooie kleuren!
Groetjes Maia

Gusta zei

Hoi Jopie
ik heb ook even op jou blog geshopt maar, jij maakt ook erg mooie kaarten hoor.ik heb mijn ogen uitgekeken.ik ben ook meteen lid van jou geworden en kom ook vast wel een vaker kijken.

Gr Gusta

Marjan zei

Mooi modelletje en weer eens heel wat anders!

Groetjes, Marjan

gré zei

een heel mooi kaartje
en mooi modelletje

groetjes gré

Corine van der Zee zei

Een schatje! Super stempeltje!

Liefs Corine

Scrapcreaties Mirande zei

Supersssss, wat een leuk modelletje.
Groetjes Mirande

Chantal zei

Wat een geweldig plaatje en wat een leuk model kaart! super hoor!

Groetjes,
Chantal

Nicoline zei

wat een prachtige kaart!

Groetjes,
Nicoline