achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

woensdag 31 augustus 2011

Een bloemetje voor jou

Goedemiddag lieve bloggers,

Wat geweldig alweer een nieuwe volger erbij. Wat gezellig om zoveel reacties van jullie te krijgen, helemaal geweldig en hartelijk bedankt allemaal.

Vandaag nog even dit kaartje afgemaakt, zelf vind ik hem erg leuk geworden en geloof me ik ben meestal nogal kritisch naar mezelf toe dus hoop ik dat jullie het met me eens zijn. Nou kom maar op haha.

Deze keer heb ik de geel/bruin tinten gebruikt en ik heb eindelijk weer eens opgeschreven wat ik heb gebruikt, meestal vergeet ik dat
het papier is van Colours unlimited by Avec
tekststempel van Nicole, blaadjes, bloemetjes en een vlinder uitgestanst en wat glitters erop gedaan en met mijn copics ingekleurd
E 51-53-93 voor de huid
E 41-42-43-44 voor het haar
Y 13-15-17 voor de jurk en schoenen

fijne dag nog verder,
groetjes jopie

p.s. maandag komt zus Wil weer fijn knutselen, gezellig, gaan we weer leuke dingen maken samen dat heb ik erg gemist.

38 opmerkingen:

Angela zei

Hallo Jopie

Wat een schattige kaartje, ik vind het plaatje, de
bloempjes en vlinder heel leuk. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Karin zei

Wat een lief kaartje, en mooi ingekleurd.

Elise zei

Prachtig kaartje Jopie! Mooie kleuren!
Liefs Elise

heidy zei

Oh wat is tie leuk Jopie!
Groetjes Heidy

Tinie zei

Hij is weer helemaal mooi!!! Prachtige kleuren ook gebruikt!

Groetjes Tinie

Thea zei

Oooooh die is lief Jopie!

Groetjes Thea

Margo zei

Je kaartje is echt prachtig en wat leuk dat jullie weer tijd hebben om samen te knutselen ! Dat is toch wel erg gezellig !
Liefs
Margo

creaties van jopie zei

wat een lieve mooie kaart heb je weer gemaakt groetjes jopie

Gea zei

mooie kaart, supermooi gekleurd!
Groetjes Gea

Wil zei

Hoi lieverd,
We gaan ervoor hoor dat we maandag weer lekker samen gaan knutselen. Helaas maar voor korte duur ben ik bang voor. Want ja vrijdag trouwt Joyce natuurlijk en sorry wij gaan 17 september nog even voor 14 dagen naar Griekenland.Maar lieve zus ik kan niet wachten om weer te beginnen om samen te gaan knutselen. Je heb er weer een super mooie kaart van gemaakt.

Dikke kus je zus Wil

corryskaart zei

hoi jopie
nou dan je wel voor dit kaartje:-)), want je schrijft tenslotte een bloemetje voor jou! ha,ha
maar het is een schattige kaart geworden
groetjes van corry

Christine zei

Een echt schatje en ik vind de kleuren ook heel mooi!
Liefs
Christine

Summer-design zei

Hoi Jopie,

Wat een schattig en mooi kaartje is dit geworden zeg, mijn complimenten weer!

Gr, Wietske

Sieta zei

Een geweldig mooie kaart Jopie.

Lieve groetjes Sieta

Marianne zei

Hallo Jopie,
Ik vind je kaartje geweldig en de klueren zijn perfect.
Groetjes Marianne

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje Jopie, ben net met het zelfde afdrukje bezig, wat een schattig meisje hé

gr annemarie en merit

Joke de Wit zei

Hallo Jopie wat een mooie kaart heb je gemaakt super hoor.Groetjes Joke

Marianne Reijgersberg zei

Heel mooie kaart. En wat leuk weer eens in een andere kleur. Bruin en geel combineert zo echt prachtig.
Groetjes Marianne

KarinsArtScrap zei

wat een lief en mooi kaartje weer jopie.

groetjes karin

Marrie zei

Hallo Jopie,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Irene zei

Hele warme en vrolijke kleuren en dan dat schattige meisje erbij, super leuke kaart Jopie!! Fijn dat je maandag weer even met Wil aan de knutsel kunt maar het is maar van korte duur lees ik.na Griekenland zal ze wel weer vaker kunnen hoop ik voor je!

Groetjes, Irene

Lenie Hempen zei

Hoi Jopie

Echt weer een pracht kaart hoor.
Echt super lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

regina zei

een schattig kaartje en hele leuke kleurtjes!

gr regina

Noriko zei

Lief kaartje is het jopie.
Leuke kleurtjes.
Gezellig hoor dat je zus weer komt.
Ben benieuwd naar jullie creatie's.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Bea zei

Een leuk kaartje Jopie, ik vind de kleuren ook mooi gekozen.

groetjes Bea/

yvon zei

Super schattig kaartje en zulke mooie kleurtjes.
Groetjes, Yvon

Nicoline zei

Wat een ontzettend mooie kaart.
Mooie kleuren ook.

Groetjes,
Nicoline

arjette zei

Wat een lievie!!!
En wat gezellig dat je volgende week weer lekker samen kan knutselen!!

gr. arjette.

Maia zei

Ze is hartstikke mooi Jopie!
Die ketting prachtig gemaakt!
Kan me voorstellen dat jullie weer blij zijn om samen te kunnen gaan knutselen, veel plezier!
Groetjes Maia

gré zei

echt jopie een heel mooi lief schattig kaartje
je bloemmetjes zijn ook zo mooi

groetjes gré

Louise zei

Wat een lief kaartje, mooie kleurtjes heb je gebruikt.

gr.Louise

miriam zei

prachtig kaartje en wat een mooie kleuren
gr miriam

Wil zei

Hoi Jopie,

Leuk kaartje met mooie kleuren en papier,

Groeten WIL

GerJanne zei

Ha Jopie,

wat is dit een mooi kaartje! Met die nestelringetjes er in! Ik vind het een hel leuk ontwerp en je hebt ook een mooie kleurencombi gemaakt!

groetjes,

GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
Fijn dat je weer met Wil gaat knutselen!
Mooi kaartje heb je weer gemaakt..
zo lief...
Groetjes en een fijne tijd van Daatje!

Christa zei

Hoi Jopie , wat een mooie kaart heb je gemaakt ! Prachtig in dat geel met zacht bruin. En wat heb je dat lieve meisje super ingekleurd met de Copics !! Compliment. En gezellig dat Wil maandag weer komt freubelen. Alvast veel plezier ! Fijn weekend ! Creatieve groetjes van Christa.

Marlies zei

Een hele mooie kaart in een hele mooie en vrolijke kleur!
groetjes, marlies

Chantal zei

Wat een lieverdje! Zo leuk met die eyelets en prachtig van kleur!

Groetjes,
Chantal