achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

woensdag 17 augustus 2011

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo lieve bloggers,

Wat hebben we de laatste dagen weer lekker weer, eindelijk, na al die regen.  Jammer genoeg kan ik nog niet de drive vinden om al veel met mijn hobby bezig te zijn. Ik heb de laatste tijd ook weinig gereageerd, sorry, sorry.

Ik heb ook een paar nieuwe volgers erbij en die wil ik hierbij van harte welkom heten en leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Ik lees de reacties altijd graag.

Gisteren met een buurvrouw van 75 jaar zitten freubelen, ze wilde zo graag ook mooie kaarten maken dus heb ik ze het een en ander geleerd en ik moet zeggen dat ze het erg leuk heb gedaan.

Intussen heb ik geprobeerd om zelf ook een kaart te maken en dit is het geworden. In mijn gevoel zit ik er nog niet helemaal in maar ja, ik mis m'n maatje hè. Nou komt wel goed hoor. haha.

Ik wens jullie een fijne zonnige dag toe en ik hoop weer wat vaker op internet te zitten zodat ik al jullie kaarten kan bewonderen en er misschien ook weer wat energie van krijg.

groetjes jopie


41 opmerkingen:

yvon zei

Hallo Jopie,

Ach, wat een schatje is dit. Heel leuk stempeltje en mooi gekleurd. De kleurtjes vind ik ook super.
Fijne dag nog.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jopie.

Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Mooi kaartje hoor leuke kleuren.Groetjes Joke

gré zei

hallo jopie
wat een snoezig kaartje
heel erg leuk

groetjes gré

regina zei

een prachtig kaartje!!

gr regina

Noriko zei

Hoi jopie,

Toch vind ik het een enig kaartje hoor.
Lekkere vrolijke frisse kleurtjes.
Leuke detail de ponsrand zo.
Ziet er mooi uit.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Irene zei

Jopie, bij mij kan het kaartje helemaal niet stuk want ik ben Snoesjes-verslaafd en vind het dus een schatje en dat lint met die gesp en die rand zijn SCHITTEREND!!!
Hoe lang blijft Wil wel niet weg?? Zelfs ik begon haar al te missen in blogland dus laat staan hoe het jou vergaat. Gelukkig heb je nu ook een leuke knutseldag gehad met leergierige buurvrouwen!!!

Groetjes, Irene

Elise zei

Ik vindt het een schattig kaartje geworden hoor! De drive komt vanzelf wel weer....
Groetjes Elise

heidy zei

Nou Jopie,ik vindt hem prachtig hoor!
Groetjes Heidy

What's in a day zei

Eeest lekker genieten van het weer Jopie en dan pas kaarten maken:)))
Maar deze is heel mooi geworden.

Groetjes,
Eefie

Annemarie en Merit zei

Hoi Jopie,

wat een schat (snoesje) van een kaartje, hier zit de drive er ook nog steeds niet echt in,maar dat komt wel weer goed.
En ja je maatje dat je die mist begrijp ik, wij missen ze zelfs.

groetjes Annemarie en merit

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Jopie ik vind hem heel erg mooi

liefs nellie

corryskaart zei

hoy jopie
een geweldig leuke en lieve kaart!
groetjes van corry

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje is het weer

gr hetty

Liefs Ineke zei

Jopie wat heb je een super mooie kaart gemaakt. Groetjes en veel liefs van Ineke

Jeni zei

This is so darling Jopie! Beautiful edge punch and I love your ribbon ~jeni :)

KarinsArtScrap zei

het is weer een prachtig kaartje geworden jopie.

groetjes karin

Margo zei

Wat een leuk kaartje Jopie !
Erg fris en fleurig met dat groen !
Liefs
Margo

Lenie Hempen zei

Hoi Jopie

Het is een schattig kaartje.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

GerJanne zei

Hoi Jopie,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Die rand is schitterden en de gesp is ook al zo mooi. Wil is toch niet alvast aan het overwinteren in Spanje of zo, he??
Groetjes,

GerJanne

Wilma zei

Hallo Jopie,
Met zo'n MOOIE kaart komt het gevoel heus wel een keertje om de hoek kijken.....dat kan niet anders.
Liefs Wilma

Christa zei

Hoi Jopie , wat een lieve en mooi kaart ! En wat super van je om met de buuf te freubelen ; zal ze wel erg leuk hebben gevonden. Enne....wanneer komt je maatje weer terug ?? Creatieve groetjes van Christa.

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Gezellig dat je met je buurvrouw hebt zitten knutselen.
Groetjes Astrid & Larissa

Babette zei

Prachtig kaartje, daar vrolijk je helemaal van op.
Groetjes Babette

Marianne zei

Ik vind het een prachtige kaart weer geworden.
Kleuren zijn erg leuk bij elkaar.
Groetjes Marianne

Wil zei

Hoi lieve Zus,
Even een berichtje, je heb er een heel mooi kaartje van gemaakt hoor. En sorry nog maar een paar weekjes en dan ben ik er weer. Ook ik mis het heel erg hoor.Dikke kus

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat een mooie kaart is dit geworden. En een snoesje van een snoesje heb je erop gemaakt. En ik ben weg van je lint met gesp. Ga dat zeker ook eens proberen.
Groetjes Marianne

arjette zei

WAt een lief kaartje heb je gemaakt!!! Wat een lief plaatje!!

gr. arjette.

Gerja zei

mooi, heel mooi!!!

groetjes Gerja

Chantal zei

Hoi Jopie,

Dit is met recht een Snoesje hoor :)
Mooi zo in die geel/groentinten!

Groetjes,
Chantal

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Jopie,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Die snoesjes blijven leuk.
Groetjes Mirande

Bep zei

Hoi Jopie,

Wat een dot van een kaart heb je gemaakt, en volgens mij zit je er toch wel helemaal in hoor alleen misschien niet voor jezelf maar komt tijd komt raad hahahaha.

Lieve gr... Bep

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtig kaartje Jopie!
groetjes, Yvonne

miriam zei

wat een prachtige kaart
gr miriam

Bea zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Jopie, die plaatjes van MD vind ik ook heel erg mooi.

groetjes Bea.

Cobie zei

Hé jopie, wat een leuk kaartje!

Groetjes Cobie

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
je kaart is een "SNOESJE"
prachtig!
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Een hele leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt! Lief plaatje en leuk gedaan met het lint!
groetjes, Marlies

Alice zei

this is so pretty! darling card!

Kim zei

Wat een schatje zo met dat lieve snoesje! Prachtig!

Groetjes Kim

Marjan zei

Wat een lief en mooi kaartje, Jopie!

Groetjes, Marjan