achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

woensdag 22 augustus 2012

weer thuis

Hallo lieve volgers,

We zijn weer thuis en de was is weer in de kast en we hebben ontzettend geboft met het weer want dat is toch erg bepalend en zeker als je op een boot zit. Ik heb me er helaas nog niet toe kunnen zetten om weer een kaartje te maken ik vind het nog véél te warm en zit dan dus liever in de tuin of in het zwembad maar ik heb erg veel bewondering voor alle dames die wel een kaartje maken en plaatsen.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige post en ik hoop dat jullie allemaal een fijne vakantie gehad hebben.

lieve groetjes jopie

7 opmerkingen:

GerJanne zei

ha Jopie,

welkom terug! EN nu wachten we op weer een mooie creatie van jou!

GerJanne

Lenie Hempen zei

Welkom terug Jopie
Doe lekker rustig aan.
Je creaties komen wel weer.
Heerlijk dat Je zo genoten heb.

Gr Leny Hempen

Anita Meijer zei

Fijn dat jullie weer thuis zijn Jopie (ik blijf het leuk vinden om het te tikken net alsof ik iets naar mijn moeder schrijf, nou ja dat is niet helemaal waar want die noem ik mama), en wat hebben jullie het getroffen met het weer. Heerlijke vakantie op de boot hebben jullie gehad.
Groetjes van Anita

Joke zei

Welkom terug Jopie jullie zijn wel een tijdje weggeweest he je heb groot gelijk en het weer zat aardig mee.
Wat leuk dat jullie ook varen wij hebben er ook zoveel plezier in.
Ik heb ook niet zoveel gedaan het was veelste warm maar het begint weer te kriebelen dat komt bij jouw ook wel weer.
groetjes Joke



Angela zei

Hallo Jopie

Welkom thuis en ik kijk uit nog je prachtige creaties.

Fijn weekend
Groetjes Angela

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
fijn weer gezond thuis te zijn he!
Ik ben benieuwd naar je creaties!
groetjes van Daatje

Teresa Kline zei

hope you have a wonderful week!

enjoy *~*