achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

vrijdag 6 april 2012

Zet um op!

Lieve Bloggers,

Wat een weertje hè vandaag. Lekker zonnetje daar wordt je helemaal blij van. Ik heb een kaartje gemaakt en het styempeltje heb ik gekleurd met kleurpotloden, hele oude en een simpel doosje. Ik had het nog nooit gedaan want ik kleur altijd met mijn copics maar ik wilde het toch eens proberen en dit is het geworden ben benieuwd naar jullie reacties.



Ook heb ik de binnenkant weer gedaan ik vind dat toch iets extra's geven.





Het papier is van My Minds Eye ik geloof uit de serie "Be Happy en Howdy Doody"

Op de voorkant wat knoopjes met glitter elastiek. De borderranden met een pons van Martha Stewart gedaan . Op de binnenkant een stans van spelbinders en hoekjes die ik met inkt gekleurd heb.

Verder wens ik jullie een fijne dag en groetjes
Jopie

27 opmerkingen:

Kim zei

Wat een leuk kaartje! Het stempeltje is erg stoer. Mooi ingekleurd ook.

Groetjes Kim

gré zei

wat een leuk kaartje
en je hebt de stempel ook leuk gedaan hoor

groetjes en fijne paasdagen

gré

Irene zei

Lekker stoer kaartje Jopie en de leuke afbeelding heb je prachtig ingekleurd!!

Fijne Pasen, Irene

KarinsArtScrap zei

wat een stoere jongenskaart jopie hij is weer leuk.

groetjes karin

creacora zei

Heel stoer deze jongskaart en de tekst ook Top !

Groetjes en fijne paasdagen !

xx Cora

Riet zei

Wat een leuke kaart Jopie.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een heerlijk stoer kaartje Jopie.
Echt schitterend.
Super mooi ingekleurd.
Heb een heel fijn paasweekend.

Gr Leny Hempen

GerJanne zei

ha Jopie,

wat een leuke kaart! Het inkleuren is volgens mij heel goed gelukt, ook al waren het heel oude potloden.
Leuke sketch ook!

Groetjes,

GerJanne

Unknown zei

wat een stoere kaart en wat mooi ingekleurd het is een hele leuke stempel

Liefs Nellie

Marianne zei

Ziet er weer prima uit. Jopie.
liefs, Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Wat een heerlijk stoere kaart heb je weer gemaakt. Ik vind dat altijd de moeilijkste. Maar ik heb er bij jou al een paar heel gave gezien.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart! Mooie kleuren en een leuke afbeelding, ook geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

Wil zei

Een hele leuke ,stoere kaart.
Mooi gekleurd met je ''oude potloden''

Groeten en een fijn Paasweekend

WIL

Christine zei

Prachtig kaartje Jopie! Leuk om de binnenzijde te zien, zo mooi ook!
Liefs
Christine

cristel zei

nou dat heb je heel goed gedaan hoor met je oude potloden een supercoole kaart
grtjs

Babette zei

Het mogen dan oude potloden zijn, je kunt er wel schitterend mee kleuren. Heel mooi kaartje.
Groetjes Babette

Plony zei

Je hebt weer prachtige dingen gemaakt Jopie en ik zie dat je afgelopen zondag in Rijswijk was......misschien heb ik wel naast je gestaan bij een kraam hahaha.
Fijne paasdagen en lieve groetjes van Plony.

Margo zei

Wat prachtig zeg !
Heel erg mooi ingekleurd ook !
LIefs
Margo

Marjan zei

Ik vind het mooi gekleurd, ik doe het je niet na. Erg leuke kaart!

Groetjes en fijn weekend!

Marjan

Karin zei

Wat een prachtig kaartje is dit geworden!

Bedankt ook voor je leuke reactie op mijn blog. IK ben ook volger van jou geworden.

Fijne paasdagen

Groetjes karin xx

CreaSjouk zei

Stoer kaartje en prachtig ingekleurd!
Groetjes Sjoukje

Corine van der Zee zei

Lief en eigenlijk ook wel een heel stoer kaartje!

Liefs en fijne paasdagen,

Corine

Mieke'S zei

Erg mooi kaartje.
Fijn Paasweekend.
Groetjes Mieke'S

Angela zei

Hallo Jopie

Leuke kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Angela

Jacqueline DH zei

Mooi kaartje weer. Ik wens jou en je gezin hele fijne paasdagen!

gr. Jacqueline

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
leuk stoer kaartje!
Ja de binnenkant versieren hoort er ook bij vaak doe ik het ook,
dan is het kaartje toch meer af voor mijn gevoel!
Groetjes van Daatje

Chantal zei

Nou Jopie, je zou niet zeggen dat dit alleen met een oud doosje kleurtjes is gemaakt, hij is erg gaaf zo!
Groetjes Chantal