achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

dinsdag 11 oktober 2011

zwart/wit kaart

Hallo lieve bloggers,

Voorlopig even de laatste kaart we gaan er even tussenuit. Ik had al een paar keer op verschillende blogs zwart/wit kaarten gezien en dacht die ga ik ook eens proberen, nou ik moet zeggen het viel niet mee om er nog iets vrolijks van te maken en volgens mij is dat ook niet zo goed gelukt en er moet ook nog een tekst op maar ik weet nog niet wat precies. Maar goed toch maar even op mijn blog geplaatst zodat ik jullie reacties kan zien.

Gisterenavond weer lekker bij Wil geweest en zitten freubelen en daar ben ik aan een kerstkaart begonnen met mijn nieuwe stempels van In2stamps maar hij is alleen nog maar gekleurd dus die houden jullie nog van mij tegoed. Hij is in ieder geval wel wat vrolijker dan deze kaart. haha

Fijne dag verder,
groetjes Jopie

38 opmerkingen:

Wil zei

Hij is erg mooi geworden hoor. Een hele stijlvolle kaart is het geworden.
En lieverd ik zal het nu een paar weekjes zonder je moeten doen,dat zal niet meevallen. Maar ik ga me best doen.
Lekker genieten.
Kus je zus.

corryskaart zei

hoi jopie
net wat je zus zegt een sjieke en stijlvolle kaart en veel plezier met wat je ook gaat doen:-))
groetjes van corry

Ria zei

een hele sjieke kaart heb je ervan gemaakt !!!
fijne vakantie groetjes Ria S.

gré zei

het is een hele leuke kaart hoor jopie
stijlvol is tie
geniet lekker ik ga vrijdag er een poosje tussenuit

groetjes gré

cristel zei

jawel jopie hij is echt heel mooi hoor heel stijlvol en geniet van je vakantie hoor
grtjs

Bep zei

Hoi Jopie,

Mooie kaart heb je ervan gemaakt super, en je bent ook weer gezellig met je zus wezen knutselen, veel plezier met waar je naartoe gaat.

Gr...Bep

Summer-design zei

Hallo Jopie,

Zwart/wit oogt nooit vrolijk maar straalt wel een bepaalde klasse uit, vind 'm persoonlijk heel mooi!

Een fijne vakantie toegewenst!

Gr, Wietske

Jeni zei

This is stunning Jopie! ~jeni :)

Noriko zei

Hoi Jopie,

Wat grappig ,ik heb vandaag ook een zwart wit kaart geplaatst.
Die van jou vind ik ook super mooi.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
mooie stijlvolle kaart,
ga je naar New York?
Fijne tijd en geniet ervan!
Groetjes van Daatje

miriam zei

wat een mooie chique kaart
gr miriam

Marianne zei

Die is mooi geworden.
Groetjes Marianne

heidy zei

Prachtig Jopie en fijne vakantie!
roetjes Heidy

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Heel stijlvol zo in het zwart, wit.
Een fijne vakantie.
Groetjes Marianne

Wilma zei

Hallo Jopie,
Zwart-wit is heel erg chique.....toch heeft dit kaartje wel iets VROLIJKS.....de bloemen.....want die zijn SCHITTEREND.
Er even tussen uit.....dus wens ik je een hele fijne vakantie toe.
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Jopie

Het is een prachtige kaart hoor niets mis mee.
Want ik vind hem schitterend gemaakt.
En jopie ga lekker genieten van je vakantie.


Gr Leny Hempen

Corine van der Zee zei

Prachtige kaart Jopie, heel mooi gemaakt en de combinatie van mallen vind ik super. Het is een chique heheel geworden. Veel plezier en lekker genieten!

Liefs Corine

Rachel zei

Nou zie je wel zwart -wit is helemaal niet moeilijk, hij is prachtig!!!
Groetjes Rachel

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart jopie!!!!
xx petra

martina's kaartjes zei

deze is mooi ! lekker stijlvol
grtjs, martina
x

Maia zei

Ik vind deze kaart erg chique hoor Jopie!
Veel plezier en geniet van je uitje!
Lieve groet, Maia

arjette zei

Ik vind het een prachtige kaart!! Heel sjiek!!! Geniet lekker!!

gr. arjette.

yvon zei

Ik vind je kaartje schitterend hoor, prachtige bloemen zitter erop.
Geniet van je vakantie.
Groetjes, Yvon

Anoniem zei

Een heel mooi en chique kaartje heb je gemaakt Jopie.
Echt schitterend!!
Fijne vakantie toegewenst.

Groetjes Jannie.

Dora zei

een mooie,sjieke kaart!!
schitterend met een vleugje groen.
is mooi genoeg om voor elke gelegenheid te versturen!!ik vind deze kaart heel goed gelukt,hoor?! ook qua vrolijkheid.
groetjes Dora

*Ellen* zei

prachtig is dit chique en stijlvolle kaartje

Marjan zei

Ik vind hem heel mooi geworden, absoluut chique en stijlvol!! Zeker niet somber!

Groetjes, Marjan

Christa zei

Hoi Jopie , mooie kaart !! Die gekleurde glitteraccenten vind ik er super bij. Persoonlijk mis ik iets in het midden van die grote zwarte bloem.... maar ik weet niet wat. Maar ik vind het zeker GEEN sombere kaart , hoor. Geniet van je uitje !! Christa.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart jopie, heel mooi gedaan.

groetjes karin

Babette zei

Erg mooie kaart, en zeker niet somber hoor.
Groetjes Babette

Liberta zei

Heel mooi geworden en absoluut niet somber.
Vooral het papier van New York en dan de tekst erbij is helemaal gaaf.
Veel plezier op vakantie, (neem ik aan).

Liefs, Lieb

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jopie.

Liefs Riet.

Angela zei

Hallo Jopie

Schitterende kaart ook heel apart met kleurtjes. Wens een fijne vakantie toe.

Groetjes Angela

Margo zei

Een erg mooie en stijlvolle kaart !
Liefs
Margo

Mina zei

stunningly elegant card Jopie, I love monochrome, your box using Kai below is a beautiful piece of work
Mina xxx

hennie zei

Helemaal geweldig enne veel plezier hennie

Gerja zei

En toch vind ik hem heel mooi, vooral dat kleuraccent in het blad, heel mooi...

groetjes Gerja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterende kaart Jopie. Wat is de combi zwart-wit hier mooi. Zeer elegant.
Fijn weekend en groetjes
Marja