achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

woensdag 2 april 2014

2 kaarten en een doosje

Goedemorgen allemaal,

Zoals iedereen genieten wij ook van het mooie weer en het kwam heel erg goed uit want we zijn een nieuw tuinhuisje aan het plaatsen en dat gaat toch prettiger als de zon schijnt. Ook hebben we deze week zonnepanelen op het dak gekregen dus die staan lekker hun best te doen met deze dagen. Van mij mag het zo wel een poosje blijven.

Ik heb weer enkele kaarten gemaakt en weer een kubus/doosje waar je wat in kan stoppen en ook op kan hangen, geen idee wat het voor nut heeft, haha maar ik had dit gezien op de site van Christina Griffiths en dit wil ik jullie laten zien.

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.

 
Dit is een zigzagkaart, maar dat hadden julllie natuurlijk al gezien, haha. Versiert met spelbinders mallen en strikjes lintjes en bloementjes. Verder nog wat vlinders uitgestanst en glittersteentjes erop.
 
 
 

 
Een witte kaart versiert met vlinders, strikjes e.d. De 3 paneeltjes heb ik eerst geembost.
 
 
 

 
 
Dit kubus/doosje heb ik gemaakt van een nestabilitie, vierkant, aan de bovenkant heb ik een lusje gemaakt zodat je het deksel open kan trekken en er een kleinigheidje in kan stoppen b.v. babysokjes of snoep. Ook heb ik er een mica ruitje in gedaan zodat je naar binnen kunt kijken en versiert met bloemen en vlinders en bewerkt met glitterlijm.
 
Dit is het dan weer voor deze keer. Ik wil iedereen bedanken voor jullie reacties de vorige keer en wens jullie nog een fijne warme dagen toe.
 
Liefs, Jopie
 

15 opmerkingen:

Irene zei

Je bent weer heerlijk creatief geweest Jopie, schitterend ziet het er uit allemaal!
Veel plezier van het tuinhuisje straks, gaat vast wel lukken als we zo door gaan met dit heerlijke weer!

xx Irene

Aleida zei

Tsjonge! Wat een productie! Ingewikkeld, dat doosje. Maar het ziet er wel heel leuk uit, leuk kadootje!
groetjes,

gré zei

super mooi gedaan jopie

groetjes gré

corryskaart zei

hoi jopie toch heerlijk dat je zo van je hobby kan genieten en ik van je prachtige kaarten en doosje!
groetjes corry

KarinsArtScrap zei

mooie kaarten en projectjes Jopie.

gr karin

Bea zei

Jopie wat een schitterende creaties heb je gemaakt, veel plezier met het afwerken van het tuinhuisje, maar dat zal vast wel lukken met dit mooie weer....

groetjes Bea.

Wil zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
De witte kaart vind ik heel mooi.

Groet WIL

Jeni zei

Stunning creations Willie!!
~jeni :)

heidy zei

Wat zien je kaartjes er mooi en elegant uit Jopie!!
Groetjes Heidy

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi gemaakt allemaal prachtig hoor.Groetjes Joke

cristel zei

Je hebt weer prachtige creatie gemaakt,heel leuk modelletje je kubusdoosje.
Grtjs

Cards en Box bij Lady M zei

wat een heel mooie creatie,s allemaal even mooi groetjes maartje

Anita Meijer zei

Wat heb je dit allemaal weer schitterend gemaakt Jopie, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
dat ziet er weer perfect uit, wat een mooie kaarten en prachtdoosje!
Groetjes van daatje

Angela zei

Hoi Jopie

Al je creaties bekeken zijn schitterend.

Groetjes Angela