achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

dinsdag 1 oktober 2013

waarzegster met glazen bol

Hallo lieve blogdinnen,

Wat een schitterende nazomer hebben we toch dat is echt genieten, elke dag de zon. Ik hoop dat hij ook bij jullie zo lekker schijnt.

Allereerst iedereen hartelijk bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, wat is het toch genieten iedere keer weer. Ook wil ik tevens Wilma héél erg bedanken voor de mooie kaart die ik van haar mocht ontvangen ik zal hem hierbij aan jullie laten zien.

Ik heb eigenlijk weinig nieuws te vertellen het gaat goed met het oefenen en ik zit al op de hometrainer dus mag niet klagen en dat doe ik dus ook niet maar verder weinig beleefd deze week.

Hier dus mijn kaartje en ook deze keer hoop ik dat jullie hem leuk zullen vinden.

Ik heb hiervoor gebruikt;

blauwe basiskaart daarop lichtblauw/groen vellum dan geel cardstock en daar een vlinder uitgestanst en geeembost,
gekleurd met chalk en daarna met glitterlijm ingesmeerd
het plaatje is een 3-d plaatje
verder versiert met een lintje en strikjes en een paar steentjes en een tekststempel


en dan hier de kaart van Wilma, lief hè. Zij maakt altijd zulke mooie kaarten!

 
 
 
Fijne dag verder en tot de volgende keer,
lieve groetjes van Jopie
 

12 opmerkingen:

Bea zei

Prachtig kaartje Jopie, wat fijn dat alles al een beetje beter gaat....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Jopie en ook al zo een schitterende gekregen van Wilma. Zo fijn om te lezen dat het herstel voorspoedig gaat, top.
Liefs van Anita

gré zei

een heel leuk kaartje heb je gemaakt
en ook een leuk kaartje gekregen
en heel fijn te horen dat het steeds beter gaat

lieve groetjes van gré

Joke de Wit zei

Fijn dat het weer beter gaat Jopie,je kaartje is alweer mooi gemaakt.Groetjes Joke

Aleida zei

Twee mooie kaarten, een gekregen, een gemaakt!
groetjes,

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart Jopie.

groetjes karin

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje zeg.
Leuk om zelfgemaakte kaarten te krijgen, he??
Groetjes,
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
wat fijn dat het beter met je gaat!
Mooi kaartje heb je gemaakt, en wat lief van Wilma dat ze je een kaartje heeft gestuurd!
Groetjes van Daatje

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje en wat lief van wilma dat ze je een kaartje stuurde groetjes maartje

Richtsje zei

Gelukkig Jopie, dat alles nu beter gaat dan de vorige keer! Sterkte met revalideren en intussen maar weer lekker aan de freubel! Je kaartje is prachtig! Zo lief van Wilma om je even een hart onder de riem te steken met dez mooie kaart Jopie!

Groetjes Richtje

Anoniem zei

een mooi kaartje Jopie!

groetjes Rebecca

Cinderella zei

Mooi kaartje Jopie leuk dat u even bij mij bent komen kijken en een reactie hebt achtergelaten dat is toch waar we het om doen he de hobby
Liefs Cinderella