achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

zaterdag 17 augustus 2013

Vissend jongetje

Goedemorgen blogvriendinnen,

Ik heb weer een kaartje om aan jullie te laten zien. Het is weer een kinderkaart want daar ben ik zo'n beetje helemaal doorheen en aangezien ik nogal veel kleine neefjes heb moest ik weer aan de slag.

Even een up date van het plekje onder mijn oog wat moest worden weggehaald dat is inmiddels gebeurd en ik was zo zenuwachtig maar achteraf gezien viel het allemaal heel erg mee. Het eerste prikje heb ik gevoeld en daarna niets meer en het was zo gebeurd. Er is zo'n mooi spreekwoord dat hier héél erg van toepassing is t.w. ""een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest. en dat niet op komt dagen"  Maar goed a.s. dinsdag moet ik terug dan gaan de hechtingen eruit en dan hoor ik wat het precies geweest is dus dat is nog even spannend.

Ik had intussen ook nog een boekje gemaakt met een bloknootje erin en een chocolade/thee mapje maar ben vergeten een foto er van te maken en ik heb ze al weggegeven. Jammer!!


Dit is mijn kaartje en ik heb hiervoor gebruikt:

witte cardstock voor de kaart
dessin papier uit een paperpad van Maja design "life by the Sea
stempeltje weet ik niet meer en ingekleurd met mijn copics
een  randje geponst met een pons van Fiskars
2 strikjes, 2 vlindertjes van unique
een metalen visje aan de hengel
2 rondjes uitgeponst met stansen van M.D.
een tekststempel

Verder heb ik nog een cadeaubon weg te geven voor iemand die interesse heeft om een keer de Tuinen van Appeltern te gaan bekijken. De bon is geldig tot en met 24 november 2013 en is voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Dus heb je interesse laat het me even weten dan stuur ik hem naar je toe.

Zo dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie een heel mooi weekend en bedankt voor alle lieve woorden n.a.v. mijn vorige post.

lieve groetjes Jopie

11 opmerkingen:

jolanda zei

lief kaartje

Mieke zei

Oh zo schattig :-) Heel mooi!

Wilma zei

Een heel MOOI visserskaartje Jopie.
Wat dinsdag betreft.....positief blijven. Dat je zenuwachtig bent kan ik me toch wel voorstellen hoor.
Ga je zelf niet naar de Tuinen van Appeltern? Het is daar zooooo MOOI.....lekker GENIETEN tussen al die MOOIE bloemen. Mocht niemand zich melden dan hou ik me aanbevolen.
Fijn weekend en liefs Wilma

Anita Meijer zei

Wat fijn dat het achter de rug is Jopie en nu nog even in spanning wachten op de uitslag. En die spreuk gebruik ik ook altijd, grappig. Ik vind je kaartje weer helemaal super, hij is geweldig.
Liefs van Anita

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
wat een leuk kaartje met mooie kleurtjes!
kun je niet vragen dat de persoon in kwestie alsnog je kaartje fotografeert?
groetjes van Daatje

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Jopie,
Wat een mooie kaart. leuk model met dat rondje dat twee keer terug komt. Heel veel sterkte de komende dagen. Ik zal voor je duimen.
Groetjes mirande

GerJanne zei

Ha Jopie,
wat een leuk kaartje! Een heel goed gelukte kinderkaart!
En fin dat het meeviel met het plekje onder je oog.
Nu je knie nog....
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Fijn dat je het achter de rug hebt Jopie, nog even spannen natuurlijk.
Je kaartje is zeer geslaagd.

Groetjes

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En succes dinsdag
Groetjes Margrret

Bea zei

Wat een lief kaartje Jopie, met een leuk plaatje....

groetjes Bea.

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne